hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|طرح ساماندهی پایانه ۷۲ تن قم در دست اجرا است

قم|طرح ساماندهی پایانه ۷۲ تن قم در دست اجرا است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه طرح ساماندهی پایانه 72 تن قم در دست اجرا است، گفت: این سازمان ساماندهی پایانه‌های موجود و توسعه پایانه‌های غیر متمرکز در شهر را در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، رضا پوریافر با بیان دو وظیفه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، اظهار داشت: این سازمان ساماندهی پایانه‌های موجود و توسعه پایانه‌های غیرمتمرکز در شهر را باید در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم نابسامانی پایانه ۷۲ تن قم را مورد توجه قرار داد و گفت: مسافران و زائرانی که به این پایانه مراجعه می‌کنند بیشتر اتوبوس‌های بین‌راهی سوار می‌شوند که این مسئله سبب ضایع شدن حق راننده و شرکت می‌شود، زیرا اتوبوس‌های بین‌راهی عوارض به پایانه نپرداخته و مسافران هم بلیت نمی‌گیرند.

پوریافر میدان ۷۲ تن را نقطه استراتژیک استان عنوان و تصریح کرد: لازم بوده همه دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی و رسیدگی به وضع این میدان ورود کنند.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی پایانه ۷۲ تن قم در دست اجرا است، ابراز کرد: اعتراض رانندگان پایانه ۷۲تن به این مسائل سبب برگزاری جلسات متعددی شد و به این نتیجه رسیدیم که ایستگاه درون‌شهری احداث کنیم و در نهایت با احداث سکو در این پایانه مشکل را حل و ساماندهی کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در صورت انجام این کار دیگر اتوبوس‌های بین‌راهی اجازه سوار کردن مسافر را نخواهند داشت و بلیت که قراردادی بین مسافر و شرکت بوده و مشمول بیمه می‌شود نیز صادر می‌شود.

پوریافر با بیان اهدافی که در این طرح دنبال می‌شود، ابراز کرد: ساماندهی اتوبوس‌های ۷۲ تن به نفع مردم و شرکت‌های اتوبوسرانی بوده و مزاحمتی که سوهانی‌ها و دکه‌های اطراف پایانه به وجود آورده‌اند از بین می‌رود همچنین از سوءاستفاده اتوبوس‌های بین‌راهی جلوگیری به عمل می‌آید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد